Babbuz 1 <3333



Du betyder verkligen sjuktsjukt mycket för mig. Jag behöver dig genom allt, du är en stor del av mig. Utan dig känns det ensamt, jag behöver dig för att leva.. Du är inte min syster, inte min bästavän, du är min andra halva. Jag fattar inte att du  funnits i mitt liv i 11 år ! under den tiden har vi blivit så sjukt bra vänner, haft så sjukt kul ! Har aldrig haft så galna stunder som jag har med dig. Men jag älskar inte dig bara för att vi har kul ihop, jag älskar dig för så mycket mer ! Du är en grym människa, den bästa som finns. 

Du & jag genom allt, min andra halva ♥".´ 

Du betyder värkligen för mej jag har sakt de förut och jag säger det igen du är min allra bästis våra stunder e som legender köttfärslimpan e en bråken e en annan,taggen du la i ett löv.
Det finns så mkt att prata om och vi kmr värkligen ihåg allt!
När vi va i Mälarhöjds badet,övernattningarna,på jakt efter godis hos varandra,pyamaspartyn,dissat andra för att VI  ska få uppleva ännu ett minne. ♥
Du betyder värkligen för mej Du & Jag Han i hand livet ut.

Kommentarer
Medina

Naaawii söötis jag älskar me!!! haha omg köttfärs limpan och taggen i ett löv haha alla roliga minnen me rej asså. t.o.m bråken va ju fan kul

POSTAT 2011-09-10 KLOCKAN 07:24:53
BLOGG: http://bubblaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback