Va gld jag blir !

Heej heej!
Nu ska jag äta något litet se ska jag och mamma kopla upp min tv (Lite sent?)
Ja,me idag var jag typ bar i skola med somaya vi drog till copp och lite så =P
Thah,när vi kom tbx från LUNCH RASTEN! sa typ camilla att bara så att vi viste fick man inte gå till coop.
Vi bah ÖHHH....vad snackar du om?
Hon bah jag har ögon och öron öppa så vi satt och typ erkäda allt Smarta vi är? =P

Ja,asså det finns typ ett TioTretton biblotek vid plattan ungefär.
Och ma skulle typ skriva ett slut på e berättelse om TioTretton så ja det var typ det jag gjorde i skolan idag...
Fick oxå damp på tröslöjds läraren för hon var sjuk,så fick va i syslöjden som oxå var rätt kul? =)


Jag och Somaya tog lite bilder oxå när vi va på väg hem så om jag har tid (förmodligen inte) så lägger jag i dom =)
Vi hörs lite seare dårå =/


Kyssn-Alwa ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback