TEST!



Brukar du komma i tid: oftast

Hur bor du: Lägenhet

Hur lång är du: 158

Kan du laga mat: Japp

Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar

Vad har du på dig just nu: Mjukisar och en Munkjacka :)

Har du någon fobi: Nattfjärilar : /

Hade du en bra kväll igår: Typ

Vilket är ditt senaste inköp: 75 comviq kompis xD

Din favoritdryck på morgonen: Te

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min syrra

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp

Vem snackade du med senast: Kevin ♥

Varm favoritdricka: Te

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten

Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte alkohol

Saknar du någon just nu: Ja

Någon jag stör mig på: väääääldigt många iaf

Intressen: Blogga, kompisar, bowla

senaste person du kramade: Elina hon fyller år idag Grattis till hennne :)

Senaste person du ringde:Shahla :)

Vad drack du senast: Ramlösa Mango :)

Vill du ha barn: Vill inte tänka på d än xD Men det vill jag väl xD 

Längtar du till din nästa födelsedag: Jaaa fyllde år igår :D

Är du sugen på något nu: KEBAB TALRIK!!!!

Använder du hudkräm: Ja, ibland

Attraheras du av män med skägg: Nix

Micro-pop eller poppa själv: Micro

Brukar du baka: Ibland.

Röstade du i det senaste valet: Är inte 18

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ibland vill man väl vara någon annan men jag är väl rätt så
nöjd :D


Vilken låt lyssnade du senast på: Jessi J Do it like a dude xD

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej

Vad tycker du är äckligt: Kryp

Har du pengar på mobilen: Japp

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:00

Var köper du dina matvaror ifrån? Eee, brukar äta gratis xD Elr ja mamma betalar xD

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Brorpå

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En Ipad å kläder

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja, du ska bara veta

Kan du vissla? JÄVLIGT LÅGT :D

Tittade du på tecknat när du var liten? Det gjorde väl alla

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13

Tre saker du alltid har med dig? mobil, åkkort & något konstigt: Mobil, nycklar, busskort

Tycker ni att jag ska göra fler tester kometera på :) <33333333333

Kyssn-Alwa ♥

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, man måste ju pröva det nån gång.

Tycker du om att krama folk? Why Not? :D

Är du mörkrädd? Är inte rädd för mörkret men det som gömmer sig i mörkret : /




Kommentarer
FUCK YOU

Långt inlägg älsakr din blogg den är sjukt bra!!!!

Följer den och kometerar och allt varje dag.

POSTAT 2011-04-06 KLOCKAN 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback