Nattbloggning!!!!

Heej heej bloggen...
Är hemma hos vanessa just nu och jag ska ju såklart sova här...!
Men aa nu ska jag berätta en historia om oss,som hände nyss..!

Vanessa: Abow,jossan det e ljust ute nu..!
Jossan:Nehe...,menaru det klockan e 3 -.-
Vanessa KBRY?

2 min senare...
Jossan:EY.jag får bara vaara med 99 och uppåt,vanessa du e ju 9 ?
Vanessa:nää,jag e 10,
Lite tjaffs dära om ålder

Sen säger vanessa att hon kommer kasta ut Jossan om hon fortsätter...
Jossan:jag tänker sova brevid dej...
Vanessa nää,du ska sova på bedsoffan?
Jossan:nä där ska ALwa sova?
ALwa:Nä jag ska sova brevid Vanessa?

3 min senare....
Jossan:asså vanessa varför håller du på med min Ipone??
VaNESSA:Därför?
Jossan:asså den har inget batteri
Vanessa: Du vet inget och Batteri?
Jossan:ska du säga ?
Vanessa:  "aa det ska jag ?"
Jossan:Det ska komma från rätt käft

Aa...Sen fortsatte det sådär och hahaha jag dog av garv!!!!! ;) Och sen  satt VANESSA och JOSSAN och garva åt mej för jag va så koncentrerad!!!!!!! HAHAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback