LÄNGTAR GROFT!!!!

(Rubriken talar)

Snart e det bara 1 dag kvar tills jag åker på kollo med min finaste cheey Rebecca :)
Asså jag längtar som bara den,,

Anyway..i morgon kommer min Pappas mamma hit (Farmor) och hon kan typ så här lite svenska så det ska ju bli kul att se vad som kommer att hända då xD
Hon kommer ju där runt 10 på kvällen så vi hinner typ inte göra något med tanke på att jag kommer ha fullt upp med att hitta en F*cking bikini...
Asså det var typ såhär att mamma hade beställt två skit snygga bikinis till mej de 9 JULI, ahh och sen så har dom inte skickat dom..så nu måste jag leta runt efter en j*vla bikini som en jude (ta inte åt er ni som e)
Me blir så jävla lack asså... DRA ÅT HELVETE H&M!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback