Facebook Grej DEL 2!!!

HELENA
Jag vet inte vem du e till 100 %
Men om jag bara kollar på dej skulle jag kunna
tro att du e snäll,rolig,flummig ahh asså vad mer kan jag säga du är sjukt sööt iaf!!!



SHAHLA
Träffa dej på kollo gården "Lindängen" för 2 år sen..
Förra året kom vi in på samma period och allt.
Jag behöver bara vara i din närhet så blir jag glad.
Ditt garv dina minar dina roliga ljud allt,allt ,allt påminner om gammla minnen.
Jag älskar dej!!! ♥



LINNEA
Samma sak med dej som med shahla..
Träffa dej på Lindos för 2 år sen..
Din stil dina känslor allt till och med är du va ledsen..
Allt påminner mej groft!
Jag älskar dej bästa syster..
Och jag får inte glömma att säga att dina ögon dödar !!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback