Veckans planer.

Måndag:
Helt normal skoldag tror jag lr det e säkert lite specielt efter som att vi slutar på Onsdag.

Tisdag:
Allt som står där uppe kommer säkert vara lika dant på Tisdagen -.-

Onsdag:
Då har vi Julavslutning,och slutar vid 11 sen drar vi enligt planerna hem till Ida för att ha mini jul med några tjejer i skolan dom jag vet kommer är Ronja,Ida,Elin,Agnes Bella så det blir väl najs då ;)

Torsdag:
Första dagen på jullov ska förmodligen åka till bredäng men vi får se kanske tar en chill dag och bara sover hela dagen det vet man ju inte :)

Fredag:
Kolla om jag kan slagga hos Vanessa lr så kan hon sova hos mej för mina bröder drar hem till pappa :)

Lördag:
JULAFTON!!!!! säkert bara vara hemme chilla med föräldrarna och kanske få gäster venne vad mamma har tänkt sej ska hända :P Längtar att ge mamam hennes present jag ska ge henne xP

Söndag:
Chill kolla på tv,dricka lite te kanske ? :D venne riktigt planerar säkert något till den dagen ;)


Kommentarer
vanessa . H

POSTAT 2011-12-19 KLOCKAN 15:06:51
VANESSA

ring mig på torsdag :)

POSTAT 2011-12-19 KLOCKAN 15:07:40
BLOGG: http://mooviih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback