Några frågor om mej själv!

- Nio frågor om dig själv
Namn? Alwa Abu Zaid
När fyller du år - 24 Mars
Några piercingar? - Öronen?
Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor  & ett vit linne!
Vilken årstid är bäst? - Sommaren ofc ♥
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna med en speciell person vid sidan om ! ♥
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Ehm....Haha nejmen vene
Vad är du bra på? - ALLT
Sover du hellre själv än tillsammans med kompisar? - Kompisar

- 5 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Andrèz
Vem är den roligaste av dina vänner? - Isabelle & Vanessa & Josefin
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är lika snygga
Vem är mest partyprisse? - Vanessa tor ja :P
Vem är den du helst har filmkväll med? - Vanessa (y)

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Borstat tänderna och syttit vid datan :P
Vad ska du göra ? - Jag tror jag ska göra ngt med vanessa inte bestämt!♥
Har du gjort något dåligt idag? - Nope
Har du duschat idag? - Tänkte göra det efter det här inlägget ...
Är du trött nu? - Nope, vaknade nyss (a)
Har du varit i skolan idag? - Nej, jullov ♥

- ANNAT
Hur mår du just nu? - Hhaah heelt okej 
Har du piercat dig? - Öronen?
Är du hungrig nu? - Nej
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se, facebook, youtube


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Albin
Vem sms:a du till senast?  Albin

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? - 10 min men hon åkte till Heron ;)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Min riktiga Pappa dog när jag va 4 år ungefär och jag har inte träffat honom sen jag va typ 2...
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?  Men neej ni vet? 
Har du fler än 3 jeans?  Aa
Har du fler än 5 tröjor ? - Jaaaaaaaaaaaa 

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Varje dag
Använder du wax? Jag e tjej :D
Använder du ögonskugga? Nej
Använder du kajal? Eye Liner? ja det gör jag :)
Använder du hårspray? Bara om jag vill ha mer volym i håret !
Använder du parfym? Ja
Använder du rouge? Nej

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Aa
Har du kysst någon idag? - Niix
Har du kramat motsatta könet idag? - Aa
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - NEJ VEM FAN TROR NI JAG E?
Har du varit tillsammans med två samtidigt? WTF? Nej
Vem kysste du senast? - ******
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Inte gjord än ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Aaah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback