Facebook Grej :)

Isa Somerhalder!

As snäll tjej som man alltid har roligt med...
Men det va sjukt länge sen nuue... :(

Ylva Åkesson!

En tjej jag vill lära känna bättre men de jag vet om dej e att due Rolig & skrattar åt ALLT man säger :)


Gabbe Algotson

Världens bästa vi har så jä*la roligt tsm !!!        <3

Rebecca Wahlner!

Min ängel ha rkännt dej i 2 år och ångrar inte att jag träffade dej due e så jävla rolig att vara med och skrattar värkligen åt allt saknerej groft :* <333

Agnes Larsson

As rolig tjej..
Due as sööt...jag känner dej inte lika bra som jag känner alla andra men jag skulle as gärna villa prata mer och sådär med dej för du värkar as rolig :) <333


Robin Öqvist

Due som en bror för mej och e as rolig.
Kan va as taskig och slå mej men jag skrattar för att du alltid kommer och säger förlåt ( moget de lät då -.- )
Aja due iaf som en bror jag aldrig fick :) <33



Andrèz Fuenzalida!

Världens roligaste bror..
Finns förej i vått och tort..
due så fkng obeskrivlig :)
Låter sjukt men...due en av dom ända jag kan prata med om ALLT!!! <333


Antonio Curylo

Venne riktigt vem due men du värkar rolig :)


Amanda Frank !

Aldrig träffat dej men du värkar sjukt rolig,söt & och as trevlig..
Skulle vilja lära känna dej :)


Ida Lagerstedt!
Även kallad lagerbög :)

Tjejen jag lärde känna igenom Bella ..
Sjukt rolig e du iaf och älskar din blogg ( http://byyidaa.blogg.se/ )

Ångrar inte att jag träffade dej till 100 % <333
Kärlek till dej!


Abbe Nordliner

Venne vem due men du värkar snäll ... ^^


Amanda Lagerqvist!

Sjukt obeskrivlig.....due as rolig och har världens bästa humor!!!! <33


Matilda Gulstad!

En tjej som e sjukt sööt och som jag vill lära känna bättre ;)


Medina Boussane !

jag har kännt henne sen 11 år tbx och kommer aldrig aldrig aldrig glömma allt vi gjort tsm :)
Allt kul alla bråk allt jag glömmer inget...
Älskarej!! <33333333333333333333333333333333333333333333

Oscar Hjortman

The king from the jungle, i like him so much :D

OBESKRIVLIG.SE




Vissa bilder e inte i samma storlek (a) -.- ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback