Trååååk =?

FAKTA:

Smeknamn: Många :)
Födelsedag: 24 Mars
Bor: Stockholm (vill int säga var jag bor exakt :) )
Arbete: Pluggar som fan i skolan... -.-

FAVORIT:
Färg: Rosa & Svart
Plats: Sängen :P
Drog: Påskmust & Tugummi
Fordon: Bil
Film: Igen anning
Djur: Hund :)
Affär: Bik Bok

BRUKAR DU:
Titta på dej sj i spegeln?: Jadå
Gnälla: Det är det jag är bra på :P
Skrika: Om det behövs
Sova: Jupp :thumbup:
Drömma Mardrömmar: Sometims
Försöka Vara Anorlunda: Jag är mej själv :)
Klä dej sj i svart?: Gillar ljusa färger oxå,me ja svart är en neutral färg så ja :)
Ha Sex: JAAAAA "DRIV"
Hata Folk: Alltid
Lita på Folk: Jupp

NÄR:
Åt du Senast?: 40 min sen
Läste en bok : Igår kväll
Kysste någon: Igår
Svor du: I Dag
När Klagade du senast?: Nyss
När är det sommar?: Man kan väl säga nu? :D

VEM:
Saknar du nu: Becca :(
Vem rörde dej sist: Lille bror
Vem kysste dej sist?: Secret
Vem fick du sms av senast?: Leo

HAR DU…
För många vänner: Man kan aldrig ha för många
Någon annan psykisk sjukdom: Näää
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Ja,asså bene i mi arm
Några piercings: Gills Örat?
Egen dator: Nää
Gjort bort dig rejält: Jupp,det e det som gör mejj till mejj
Bra självförtroende: Rätt så bra iaf
Kysst någon: Mmm...
Haft sex:
Köpt kondomer:
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Aldrig


HUR ...
Går du: Med fötterna?
Fördriver du tiden: Datan & vänner
Mycket pengar har du: Some cash ..
Tjänar du pengar: Haha nej
Ofta diskar du: 2 dagar i veckan
Ofta städar du: När jag har ''städlust'' :P
Ofta träffar du din familj: Typ varje dag
Mycket äter du: Normalt?


KyssN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback