Mer test !!!!!!!!

Beskriv din stil med 3 ord. = Sygg och läcker
Vad innebär mode för dig? = Att det ska vara inne och såklart ite ute då och ja så ska det ju såklart passa på mej :)
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? = Bik bok,Gia Tricot och Vero Moda :)
Shoppar du second hand? = Gahahah,inte precis...!
Vilken är din favoritdesigner? = Sara Szyber
Vad är din favorit i höst? = Asså jag fattade ite riktigt frågan?!?
Hur mycket shoppar du för i månaden? = Jag är ingen shopp galning jag handlar kläder till mejj när jag känner för det me låt säga 500 :-
Dyraste plagget respektive billigaste? = Herregud kommer inte ihåg det dyraste men det billigaste köpte jag på Lindex,en mag tröja :)
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? = Mer en idag!!!!!!
Brukar du tröstshoppa? = Om jag har pegar så ja aars så kan man alltid hitta ågot som min syrra aldrig avänt asså store syrran :love:
Högklackat eller lågklackat? = Är inte så mkt för allt det där me jag tar något mitt i mellan :)
Vilken är din drömväska? = Behöver inte drömma om någo väska min syster har ju typ alla :D
Vilket blir ditt nästa köp? = Kicks måste köpa ny mascara!
Vilka är dina stilikoner? = Vad är det?
Favoritplagg just nu? = Ja,nu äre ju sent så jag föredrar Pyamas :)
Favoritaccessoarer? = Har massa,halsband,örhänngen,armband,ringar :)

Så sär ja blev riktigt nöjd!
Bjuder (bild från FB )     :)

KyssN!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback