Chao,bluggan :s

Mobba inte rubriken där uppe ↑ ;)

Aja,har inte kunnat blogga på ett tag för att jag slaggade hos min syrra igår.
Och lata som i e orkade vi inte slå på datan...

Vi satt och kollade på TV hela tiden och jag och hennes son lr man kan ju säga alla tre slumra till i soffan runt 3.
Sen vaknade alla vid 5 av att Milton (systerson) hade vaknat så då gick i upp och började med middag :D

Vi åt Tacos,och tror mej det va sjuuuuuukt gott!

Men runt ett ska jag hem och å blire mycket bloggning,hoppas jag iaf :)
Ville bara säga det så att ni inte trodde jag va död lr något sånt...

Alla kommer nog inte läsa det här meeen...
för dom som vill ;)

Hörs snart lr när jag kommer hem.

Många pussar Alwa ;D
 Mini bild? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback