Gilla status (Facebook)

Hafsa:
Söt cheey,asså vet vem du är men känner inte dej till 100%
Men hon e kattig, rolig att vara med..
Hon är en vän man aldrig kommer glömma! :)



Shahla:
Har skrivit om dej förut..
Som sakt träffa dej på kollo för 3 år sen!
Och du är e perso jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG kommer att glömma.
Jag saknar ditt garv och jag tycker vi bestämmer en dag att träffas på :)



Tiami:
Samma med dej träffa dej på kollo fast för 2 år sen..
Du är tjejen som får en att vara glad säger som du tycker dampar när du käner för de..
Asså du e värkligen rolig kommer inte heller att glömma är du blir sur när jag kallar dej på taitanik :)
Kommer aldrig glömma dej du finns i mej och kommer alltid vara där!!



Tahsin:
Du gick i samma skola som mej för ett tag sen,och du är som en extra mamma för mej..
Snäll,söt,flummig asså det går inte ens att förklara våran vänskap det ända du ska veta är att jag älskar dej!!!




Anastasia:
Anastasia katte såklart :D
Du är snäll,kattig flummig.
Och de ända gågen du backar är när du tar sats!!
Du ska veta att du finns i mitt hjärta!



Kommentarer
Tiami

Tack gullet

POSTAT 2011-08-09 KLOCKAN 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback