Svar på komentar!




Medina <3< <3<3 om Frågestund:
1,har du legat med ngn
2,vem e du tsm med
3, vem e den snyggaste du vet
4,saknar du mej??? <3 <3
Sv: 1, Nej,jag har inte legat med ngn..! ;)
2,Jag e tyvärr inte tillsammans med någon nu men de sitter väl aldrig fel med en kille elr?
3, Den snyggaste jag vet.... Hmm... Det måste vara den jag gillar ;)
4, Om jag saknar dej? JAG SAKNAR DEJ AS MKT!!!! <3




Raisa om Frågestund:
Nån förebild ?
Sv: Nope,jag lever mitt eget liv och kör mitt eget Race ;)

,
agnes ;) om Frågestund:
1. hur länge har du haft din blogg? 

2. hur många har ni i din familj? :) 

3. vilket är ditt favorit guuooodis?., haha :P
Sv: 1, Jag har nog haft min blogg i 2 år nu tror jag :D <3
2, Vi är 8 Barn och 2 vuxna.. Många vah :D <3
3, Min favorit godis är Djungelvrål älskar dom,och dom e beroendeframkallande!
ÄLSKAR!!!! <3


josef  ([email protected]) om Frågestund:
vill du bli tsm med mig alwa
Sv: Vet inte vem du är du adda mej på Facebook och sa att du visste vem jag va?
Så jag säger nej... Sorry :/



Klaaara! om Frågestund:
Tja tja tänkte fråga:
1.vilken mascara använder du?
2.Använder du lös ögon fransar dom e sjukt långa & AS SNYGGA!!!!
3.När du shoppar vart shoppar du då ;)
4.Har du fått Mens,Förklara ordentligt ;) <3333
Puss
Sv:1 Jag använder en Vattentät röd Mascara & Lancome Mascara när jag ska slagga hos ngn :D <3
2,Haha,nej jag använder inte lös ögonfransar...va kul att du gillar dom :) <3
3, Jag shoppar där jag gillar ngt de kan gå från H&M Till Stadium :D
4, Haha,gud vilken fråga..Nej jag har inte fått Mens och då finns det inge mer att förklara elr? :/

,
Bella om Frågestund:
1. Är du kär?!
2. Vilka är dina 10 bästa kompisar?!
3. Vilket är ditt favoritgodis?! <33
Sv: 1,Ja jag e kär!! <3333
2, Mina 10 bästa e Du,Runne,Ida,Irma,Vanessa,Linnea,Medina,Nora,Mathilda & En tjej som heter Nathalie :)
Den här frågan finns där uppe så kolla där uppe så får du svaret :) <3


Ylvaa om Frågestund:
1. Hur många bloggar har du haft?

2. Vilka/ vem är dina bästisar?
Sv: Jag har haft sjukt många bloggar kmt inte ihåg hur många,men många iallafall ;)
Den här frågan har du svaret på där uppe ;) <3



Tack för alla söta komentarer sötisar!!!! <3
Lita halv cool bild sådär? :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback