Tidsfördriv.org!

UTSEENDE
1. hur lång är du? 161 :D

2. hårfärg och frisyr?
3. ögonfärg? Gröna,blåa typ något sjuk orange gul färg längst in :)
4. mest nöjd med? ÖGONEN
5. minst nöjd med? Mina armar och ben!
6. skostorlek? typ 37/38
7. glasögon? mihihi,nej!
8. har du några piercingar/tatueringar? Fyra i öronen vill ha ett till på vänster öra och en högst upp på höger :) ♥



FAVORITER
1. filmer? Asså,skräck film "Hide And Seek!"

2. låtar? Jennifer Lopez "Papi"
3. årstider? Sommaren  VARMT!!!!
4. mat/dryck? Mat :D Cola ;)
5. djur? Gillar inte djur så mycket ;)
6. färg? Lila!!!! <3
7. parfym Jennifer Lopez ;) Och något Grönt Äpple ;D
8. tv-program? IDOL!!!!!!

9. ämne i skolan? Bild ganska kul men jag kan inte rita ;D Men annars typ Engelska :)
10. sysselsättning? Chill med kompisar elr? :D


KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Canada Goose,elr Skinn jacka :D 
2. vad använder du just nu för skor? Uggs (stavning) Eller Converse :)
3. favoritfärg på kläder? Svart passar till allt och alla!
4. favoritmaterial på kläder? Öhm,jeans? :D
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Uggs-DOM RIKTIGA,Leggings,Fjällis jackan;)
6. favoritaffärer? Alla som har finnnna kläder,vill inte lixom ha samma kläder ;) <3
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Mihihihi,venne mamma betalar ju lixom ALLT jag vill ha
8. favoritmärke? Inget speciellt,kollar inte på det men om man måste välja "Adidas"
9. vad har du för byxstorlek? 158 :) De väl typ 34?
10. vad har du för tröjstorlek? xs/s

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? SÅ HIMMLA LITET!!!!!!
2. vilken färg på tapeterna? ROSA!
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Öhm...
4. favoritmöbel i rummet och varför? min Garderob :D

5. vad vill du ändra där inne? så litet så hmm kanske ska börja med att ha ett större rum,sen kan vi snacka om att möblera om:)
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? nej
d) stereo? inte det heller...
e) telefon? mobilen ibland
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? skog.dk
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover och fixar kläder.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Kompisar :)
10. favoritpryl i rummet? Sängen

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Tore 
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Pengar säkert

b) skolväska just nu? Vet inte, skolsaker skulle jag gissa på? 
3. vad är du beroende av? TUGGUMMI
4. vilket land kommer du i från? Sverige & Finland 
5. vilken sorts lypsyl använder du? Asså beroende på hur torr jag e men vid jätte torra läppar Idomin annar hudsalva :)

Den gröna saken på apoteket :D
6. vad tror du på? SPÖKEN
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? min egen Religon :)
8. vad köpte du senast? Öhm,ett linne och ett par leggings :D
9. har du nåt husdjur? Nej
10. vad bor du i? Soptippen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback