Hissar det här,Dissar det där! ♥

-Johan skytteskolan: Har gått i den nu i ungefär precis 2 månader nu...,om ni är trött på eran skola så rekomenderar jag den här VÄRKLIGEN!!!

-Hide and Seek: Vet inte om ni har sett den men det är nog en av dom Bästa/Läskigaste skräck filmerna jag har sett ;) ♥

-Sol,fest och oroliga föräldrar: Är nog det bästa programmet som går nu om man inte räknar med Idol ;)

'
-Kissies nya header: Vet inte riktigt vad hon håller på med,men på sista tiden gör hon bara otoligt FULA/TRÅKIGA headers...Det kommer på första plats i min diss lista (a) (mobbat) ;) </3

-Det kalla vädret!: Jag vet inte vad ni tycker men vi borde typ hoppa över vintern i år...,eller vad tycker ni? :/

Mina åsikter erat val..komentera gärna om ni vill att jag fortsätter med att göra sånthär,ni kanske vill att jag ska ha en frågestund?
Komentera allt ni vill jag ska göra/förbättras på :)

Puss på er! ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback