Gör som Alwa sa...

Nu gör jag som Alwa sa att jag skulle göra!
Hon sa att jag skulle blogga åt henne när hon inte bloggat på ett tag så nu gör jag det!
Ehm...idag har jag gått en hel del..
Jag mötte upp NORA klockan 13:30 och vi gick runt och snackade..asmysigt!
Sen så förstökte vi gå till Matilda från vivel men vi hittade typ inte..så vi gick vilse...men sen så gick vi tillbaka och där ifrån kom vi ihåg vägen..
Men sen så följde vi hem Nora hem men vi gick aldrig in hos henne...
Men aa just nu sitter vi och myser med min lillasyster som räknar Matildas fingrar och tår..-.-
Men aa tjatar lite på henne att hon ska blogga..
Puss på er bebisar! <333

Jag i grått och matilda i min lila one peice! ♥
Puss//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback