Facbook saken !

Amani:
Fin tjej,aldrig träffat dej på riktigt men beskrivningarna från dina vänner...
Du värkar vara tjejen man behöver vid sin sida 24/7!!! <3

Mira:
As fiin cheey,helt ärlig och as sööt.
Samma med dej har inte sett dej på riktigt men du värkar glad,fin,flummig och söt! <3

Shahla:
Min älskade syster!!! <3
Träffade dej på kollogården Lindängen för 4 år sen nu..
Och jag ångrar värkligen inte att jag träffade dej,du är världens underbaraste! <3

Monia:
Träffade dej på kollo för två år sen..
Fin tjej alltid glad säger vad hon tycker! <3
Kärlek till dej gumman! <3

Benhur:
Söt kille gick i min förr förra skola,alltid glad säger vad du tycker,
och skäms inte för det du säger.
Om man vill snacka med en speciel person så e du nog e av dom ända jag kan snacka med! <3

Medina:
Obeskrivlig..!
Jag har nu kännt dej sen 11 år tillbaka.
Du är mitt allt min andra halva,jag värkligen älskar dej!
Det har bråkats,slagits,kramats allt och vi har ända alltid varit vid varandras sida
Jag älskar dej och vill inte förlora dej!! <333333

Iman:
Gick i samma skola som dej förut,har inte pratat så mycket med dej men..
Det jag vet om dej är att du driver en as sööt blogg,
du är ärlig snäll flummig och as söööt!! <3

Isabelle:
Har inte kännt dej så länge men det är något som gör oss lika.
Hittar inte orden.
Du är helt underbar och jag ångrar värkligen inte att jag lärde känna dej!
Du finns i mitt hjärta och kommer alltid finnas där! <33333333

Andrèz:
är världens bästa bror man kan ha.
Det är helt otoligt att man kan ha en så bra kompis som honom!
Han e helt underbar,man kan prata med honom om allr och när jag säger allt menar jag ALLT!!!! <33
Kärlek till dej bästa BROR!! <3

Vanessa:
Bästa lille systeern!!!
Älskar dej så fucking mycker du så värkligen så jävla obeskrivlig!!! <33333

Hafsa:
Söt tjej,rolig att vara med.
Du är obeskrivlig hjärtat du är och kommer alltid finnas i mitt hjärta!!!! <333

Kärlek till er sötisar!!!!! <333333

Kommentarer
Medina

Alwa du e d fiinaste som finns.

älskar dig grovt syster. Alla våra sjuka stunder tillsammans slår allt ! Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig ♥

POSTAT 2011-10-18 KLOCKAN 14:31:25
BLOGG: http://bubblaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback