Förlåt Har inte Bloggat på Länge

Heej på er Har inte Bloggat på Ganska Länge så Alwa Kommer Typ Dampa På mig Hahah Nää Men Nu så Var jag ine på Fb men men Juste Var ju och Shoppa med Matida köpte inte så Mycket Efter som att Har redan Köpt Jätte Mycket när jag var  med Mamma :)
Allt jag Köpte:
Nagellak = HM 39kr
Tröja = Gina Trikot 50 Kr
Mackara = HM 99/Rea
Men men Jaa i dag  så Var jag hemme Kolla Va jag Hitta på Datan <3 :) "Norge hit och Norge dit! Varför snackar ingen om Mellanöstern? Palestina som varit med om krig i över 65 år och massa små barn som dött... Eller Afrika som svälter, Irak som de bombas, Kurdistan som krigar för att få sitt land, Somalien, libanon, syrien, turkiet, iran osv! Är inte dom värda att vara med i tidningarna och hållas tyst minut för? Händelsen i Norge är ingenting jämfört med dessa länder jag nämnde!" <3 Så sant men Så klart jag säger inte Att de var Rätt ått de som Hände I norge men jag Beklagar :(  Kram
Somma <3

Kommentarer
stina

det heter inte gina trikot det heter gina tricot

POSTAT 2011-08-03 KLOCKAN 20:16:39
somma

Palla Rätta och Grejer Jävla Fjant "Stina" -.-

POSTAT 2011-08-03 KLOCKAN 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback