Sjuk >:(

Hellow,
Ja som sakt jag är sjuk och har int varit i skolan idag!
Och kommer förmodligen inte att gå i morgon eller....
Det är ju skitt kuul att man blir sjuk när det e Valborg på Lördag!
Och ska äka hem till Medina på Lördag!
Men om det kommer att fortsätta så här kommer ja nog inte kunna gå vare sejj här eller i BRD!!!
Fifan asså,ni skule sett mejj idag på morgonen,jag skulle såhär Diska lite och jag svima ner i diskon!
Jag blev fan helt chockad när jag vaknade upp...

Men ja idag har jag ty kollat på TV och har int pratat något ed Somma,men ja här kan ni få hennes blogg :P
Http://Sommis.blogg.se

Jaja,har inte gjort något spec idag bara målat naglarna! :)

Sooo,hörs ite senare dåra :tumbdown:  <---------- Den satt jag där för jag e sjuk :(

HÖHÖ,BJUDER SOM BARA DEN!!!!!!!

Kommentarer
Stina

Söt bild :)

POSTAT 2011-04-30 KLOCKAN 12:19:20
BLOGG: http://stinaspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback